lørdag 5. mars 2011

Hipp Hipp Hurra!!! Trillingene seks måneder i dag!!

Tenk hvor fort tiden går. Ett halvt år er gått siden vi ble fløyet i hui og hast til Tromsø og barna kom til verden. Syns nettopp vi kom hjem jeg. Og ikke har jeg merket hvor store barna egentlig har blitt. Ser på "gamle" bilder av dem, har nesten glemt hvor små de egentlig var den gang de var helt nye.

Merker det på klærne at de vokser, og at de vokser fort. Rekker jo nesten ikke å bruke alle klærne vi har.

Vi laget kaker og feiret dagen med kaffe slaberas sammen med bestemor, farmor, tante Britt, onkel Hans og søskenbarna Ine Alette og Milly Mari.






Vi pyntet barna med ny-klærne som bestemor hadde kjøpt i Sverige. Skikkelig fine var de og livlige flotte farger.


Nå sover de tre søte små, pappa er på jobb og nå skal jeg hive meg rundt og rydde litt på kjøkkenet.







Det har virkelig vært en super dag!

Vi ønsker dere alle en trivelig kveld.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer trioen så masse med 1/2ÅRS-dagen!
    Bestemor har også kosa seg masse i dag, og hun er ganske så forundret over hvor fort dette halvåret har gått.Tenk hvilken skatt: Tre velskapte små gull! Er det rart man blir ydmyk og takknemlig?

    Så takk til familien på Einmoen enda en trivelig dag, og for den flotte uka jeg har fått være her sammen med dere 5! Helt toppen!

    SvarSlett
  2. Hei Monica, Trond og alle ungene på Einmoen. Jeg er imponert over deg Monica, når jeg ser hvordan du har innstilt deg på trillingmortilværelsen. Du er veldig flink til å skrive og sette det sammen med blider :-))) Jeg sjenker deg noen tanker innimellom når det er litt kaos rundt en liten baby her hjemme :-) Veldig glad for at UNN trillet akkurat deg inn på "mitt" rom i september - slik at jeg fikk mulighet til å komme i kontakt med dere. Jeg gleder meg enormt til å komme en tur til Skjomen igjen og besøke dere på Einmoen. Hilser fra Halvar og Håvard

    SvarSlett