onsdag 23. februar 2011

En formiddag til ettertanke.

Sitter her i en ledig stund mens barna tar seg en liten blund. Tankene mine går tilbake til denne dagen for nøyaktig ett år siden. Jeg var da på IVF klinikken og fikk satt in to egg. Legen kom inn og sa " det er to egg som utmerker seg, skal vi sette inn begge to?" Vi hadde diskutert muligheten for å få satt inn to egg og var blitt enige om å gjøre dette siden sjangsen fo å bli gravid ville øke da.

Tenk at disse to fantastiske eggene festet seg og utviklet seg til tre herlige små barn. Jeg føler meg bare så utrolig heldig. Ser på barna våre som søver så søtt. Ja, lykken har virkelig smilt til oss her på Einmoen!! Og tenk at vi fikk full klaff på første forsøk. Kommer aldri til å klage over at vi har det for travelt med de tre små gullene våre.




Noen av medikamentene som måtte til for å lage de to gull eggene....









Denne dagen dedikerer jeg til alle dere som holder på, eller skal i gang med, assistert befruktning. Stå på og hold motet oppe. Det er en skatt ved regnbuens ende!!

Ha en fin dag videre!

1 kommentar:

  1. Det finnes ingen selvfølger. Noen får aldri barn hvor hårdt de enn prøver...

    ♥ Klemmer, varme tanker og stor takknemlighet for tre nydelige barnebarn til deg og Trond ♥

    SvarSlett