lørdag 19. februar 2011

En kjempe fin familiedag med mye god mat.

Torjus og Solveig koser seg i uroen.
Ingrid Sofie og Girre.
I dag har vi virkelig koset oss. Trillingene har funnet hendene sine og er begynt å vise interesse for leker. De leker med stor iver og bryr seg ikke om hva vi driver med. Dette synes jeg er toppers siden jeg da plutselig får litt tid til å gjøre andre ting enn å bare underholde barna. Toppers så lenge de ikke glemmer oss voksne helt da....
Vi har feiret pappa Trond og Farfar Tor sine gebursdager i dag. Da ble det kaker og brus. Vi var samlet en liten gjeng på 13 stykker og det var kjempekoselig. Det ble også laget kjempe deilig fiskemiddag. Jeg ble kjempe glad for at "onkel" Magnus kom og laget middag til meg. Jeg har det oftest for travelt til å lage middag selv og Trond var borte i dag. Barna la seg til rimelig tid og alle var blide og fornøyde. En kjempe flott og koselig dag.

1 kommentar:

  1. Kjempekoselig!Og gratulerer til Trond og Tor!
    Kos til gullongan, og ha ei trivelig helg videre alle sammen.

    SvarSlett