onsdag 23. februar 2011

Travelhet i hverdagen.

I dag stod jeg opp med trillingene klokken åtte. Mannen min var fortsatt på jobb så jeg var alene med morgen stellet. Vanligvis går dette greit, men i dag våknet alle tre på en gang og da ble det litt hektisk. Hektisk ja, men ingen grunn til panikk.


Å mate tre barn med grøt samtidig er ikke noe problem. Utfordringen kommer når alle tre skal ha flaske etterpå. Det er bra man er oppfinnsom og at barna er samarbeidsvillige.

Ett håndkle under flasken ordner saken, så er det bare å håpe at små gullene sitter sånn nogenlunde i ro.







Ingen grunn til sure miner her. Ingrid Sofie er god og mett etter å ha fått i seg både grøt og flaske. Og det var de andre to også.. En koselig frokost, selv om vi savnet pappa.










Dagene her er som oftest veldig travle, altid noe å gjøre og mye som skulle vært gjort. Måtte le litt for meg selv da jeg fikk øye på denne på badet:

Ett tragisk eksemplar av en en gang så grønn og frodig hengeplante. Hadde visst glemt å vanne den stakkars planten. Trur jeg må kjøpe meg en ny grønn og fin hengebusk i PLAST!!!

Sånn går dagene her. Nå er det natti natt og veldig tidlig kveld. Må lade batteriene for morgendagens utfordringer og gleder.

Ha en trivelig kveld og en
god natt dere!

4 kommentarer:

  1. De er så søte, og det e så arti å følge med på utviklinga. Supert at du har opprettet blogg så æ får følge mer med, sia dokker bor hele 4 mil unna ;-) glæde mæ t vårlige veia og hyppigere besøk! Du og dokker e flink! Klæm

    SvarSlett
  2. Å der kan æ komentere :-))
    Du er bare så superflink Monica ! Syns NAV kunne gitt din mann lengre fri !
    Alle tre ser så flott og gode ut :-) Blide og smiler , der er alt såre vell ser det ut til :-))
    Men kan nok skjønne at du må på lading tidlig på kvelden hehe ....
    Nu kommer ho "mor" snart , det blir vel kos for dåkker alle og du får hjelp <3 <3 God natt <3

    SvarSlett
  3. Så blide og fornøyde go'unger! Og mamma som tar det meste på strak arm.. men skjønner godt at dere savner pappahendene og pappafanget. Det blir godt når han går på langri.

    Er så glad for at jeg kan være med i hverdagen deres gjennom bloggen.

    Teller timer nå... og gleder meg masse :o)

    Klemmer fra oss på Fauske.

    SvarSlett
  4. Kjempefin blogg du har... Artig å lese om hvordan dere har det..
    Hilsen Trond sin kusine i Alta

    SvarSlett