tirsdag 22. februar 2011

Heia Everton FC!!!

Da er vi godt i gang med uken, bare noen få dager igjen til bestemor i Sverige kommer for å være sammen med oss en liten stund. Vi gleder oss veldig.

Pappa Trond er på jobb i natt så da har farmor vært og hjulpet til med kvelds stellet. Det gikk jo bra i dag også. Nesten ikke til å tru... Barna i seng til kl 21. En stille og rolig kveld.


Trillingene har fått seg flotte Everton drakter. Passet fint å prøve de på i dag.

Som dere sikkert alle vet (?!), så slo jo Everton Chelsea i FA cupen her om dagen. Har forstått at dette visstnok var en stor bragd.....










Draktene til barna er personaliserte og  har fått nummer som matcher fødselsrekkefølgen.  Tøfft eller?

Kanskje har vi noen fremtidige fotball spillere i huset?  De var ihvertfall veldig søte i draktene sine.












Verdens søteste og snilleste Lillebror!!











Lenge siden jeg har hatt en stille kveld som nå. Mannen min er på jobb, barna sover, hunden er luftet og kattene har fått mat. Lurer på hva jeg skal ta meg til nå. Merkelig egentlig, det å plutselig ha litt fritid. Blir nesten litt forvirret jeg.  Trur jeg skal se "Pacific" også ta en tidlig kveld.

Koselig at dere leste bloggen min.
Ønsker dere ei riktig god natt!!

1 kommentar:

  1. Den kule familien på Einmoen... For det er dere virkelig. Skjønne unger og flotte foreldre. Mye liv og moro der i gården, og verrebedre skal det bli ettersom de små vokser til Jeg gleder meg allerede til det.

    Gullongan er bra søte i forballdraktene og shortsene som når helt ned til anklene :o) Rett nr. har de også fått på draktene.. Herlig!!

    Så godt at den heftigste tiden ser ut til å være tilbakelagt. Kos deg og nyt kvelden, og takk for at dere deler dagene gjennom den flotte bloggen.

    Klemmer fra oss på Fauske

    SvarSlett